Znajdziesz mnie tutaj

poniedziałek, 26 marca 2018

W bajkowej krainie - odsłona 3

W zabawie u Ani
powstał kolejny hafcik, który zasili konto projektu "Kołderka za jeden uśmiech"
W tym etapie obowiązują następujące wytyczne: uszy/ogon
Mój przedstawiciel bajek ma i uszy i ogon, a moja córka w dzieciństwie chętnie oglądała dobranockę z jego udziałem ( ja zresztą też:)) - oto Reksio

schemat dla potrzeb projektu "Kołderka za jeden uśmiech" 

zrobiła jedna z kołdderkowych cioteczek
Haftowałam mulinami bez numerów więc zgłoszę go również do zabawy u Moniki

15 komentarzy:

  1. Przeuroczy jest ten Reksio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak z tego Reksia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Przeuroczy Reksio - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak z tego Reksia , to chyba ulubiona bajka naszych dzieci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubiłam Reksia.
    Fajny hafcik, Eluniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy. Też bym tak pospała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh Reksiu! Moja ulubiona bajka z dzieciństwa. I najfajniejsze jest to, że moje dzieci też ją lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodki Reksio :-)

    Elu, życzę Ci Świąt radosnych pełnych wiosny i dających wytchnienie od codzienności :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy chyba kochał Reksia.:) Śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo Reksio, ale mi się teraz dzieciństwo przypomniało :) Super hafcik Eluniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiałam w dzieciństwie Reksia.
    Uściski, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest ten Reksiu! Czy mogłabym prosić wzór? Mój synek za nim przepada. Oto mój mail: adrianna.bartnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...