Znajdziesz mnie tutaj

niedziela, 15 października 2017

SAL kawowy - start

Dziś startuje zabawa u Sylwii
Wzór już dawno zwrócił moją uwagę więc teraz nie mogło mnie zabraknąć w gronie haftujących.
Zdecydowałam, że będę haftowała oryginalnymi kolorami (DMC), a że kilku mi brakowało to szybciutko zrobiłam zakupy i mogę zabierać się do haftowania. Na dziś moje przygotowania wyglądają tak
 kanwa Aida Zweigart 16 ct kolor biały, mulina DMC
kanwa naciągnięta na krosno, nitki wybrane.
Mam na dzieję, że za miesiąc będzie już więcej do pokazania, bo widziałam, że dziewczyny (niektóre) już wyhaftowały pierwszą kawkę.

10 komentarzy:

  1. Elu, życzę Ci miłego haftowania tych pięknych kawowych wzorów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia,czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu! Życzę Ci Miłego haftowania i pięknych efektów - Pozdrawiam Cię Bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością! Kiedyś bardzo mi się ten wzór marzył, teraz już całkowicie zrezygnowałam z haftowania, żeby móc więcej czasu spędzać z Córami:) Kibicuję bardzo i czekam na kolejne odsłony z kawami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...