Znajdziesz mnie tutaj

piątek, 12 września 2014

Wrześniowe "Twórcze Inspiracje"

Podobnie jak pozostałe uczestniczki konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog tak i ja dostałam nowy numer TI i zostałam poproszona o jego recenzję na blogu.
Bardzo spodobał mi się plecak - sowa z okładki - niestety mnie z maszyną zupełnie nie po drodze.
Jako, że przede wszystkim haftuję krzyżykami zainteresowały mnie wzory na karteczki i wzór na serwetę - ciekawie wygląda na czarnej kanwie, Nie wiem tylko dlaczego ma to być wzór eko skoro to jest wzór ludowy. Bardzo zainteresował mnie artykuł pokazujący tajniki haftu dwustronnego - muszę kiedyś spróbować - świetnie wpisał się w klimat zabawy pt. Pokaż plecy.
Oprócz tego można w numerze znaleźć eko-biżuterię, opis wykonania prostego swetra na drutach wraz z krótka charakterystyką włóczek - dobra rzecz dla początkujących dziewiarek.
W kąciku Twórczo Zakręconych Blogów znalazłam "znajome" blogi - gratuluję ich właścicielkom :)
Trochę przeszkadza mi zbyt duża ilość reklam, ale to chyba takie czasy, że reklamy atakują nas ze wszystkich stron.

6 komentarzy:

  1. reklama jest po to, zeby ten co sie reklamuje zaplacił nie male pieniadze, ktore sa dla wydawnictwa, dzieki tym reklamom mozemy tez dostawac bezplatnie wydania tego miesiacznika!
    podobnie w tv.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie haftujesz! Musze nabyc ten miesiecznik , moze znajde tam jakies namiary na na haft dwustronny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie reklam sporo, a poza tym jest ok

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych reklam również nie jestem zadowolona, kupuję gazetkę do poczytania, a nie do oglądania reklam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Różności pokazuję TI, a haftu matematycznego ani grama.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie jeśli zostawisz ślad po sobie - za każde pozostawione słowo dziękuję.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...